Логопедичний спів. Чому дітям корисно співати?

Мовні та співочі функції тісно пов’язані між собою. Тому вокал часто застосовують в логопедії, як засіб при корекції недоліків мовлення.

Спів сприятливо впливає на подолання таких видів логопедичних порушень, як дисфонія, дислалія, фонастенія, ринофонія, тахілалія та ін…

Позитивний емоційний настрій, який створюється на заняттях, благодійно впливає на загальний психологічний тонус нервової системи, що є корисним при корекції логопедичних порушень

 

Діти дуже тонко відчувають та сприймають музику, адже будь-яка дитина є талановитою від природи.

Спів сприяє фізичному розвитку дитини і несе в собі великий виховний потенціал. Навчання співу – це вироблення основних вокальних навичок: інтонації, дикції, артикуляції, дихання та емоційної виразності. Такі заняття допомагають розслабитися, полегшують спілкування з однолітками, допомагають позбутися стресу.

Окрім того, спів має також терапевтичний ефект. Навчаючись правильному співацькому диханню, діти менше хворіють простудними захворюваннями, укріпляються стінки кровоносних судин, успішно вирішується проблема із заїканням.